Fest på lördaaag

Tjena alla , idag har det vart roligt för att jag fick höra att jag skulle få göra om prov i matta för om jag inte skulle få göra om provet skulle jag troligt vis ha fåt IG i matten o det är inte så kul,På måndag har jag ett prov till och jag måste plugga men sen kommer vi till det som är roligt,FEEEESSSST, ja som sagt på lördag blir det fest i alsike och den kommer bli riktigt fet men jag hoppas allt går som det ska. Nu ska jag antagligen titta på någon bra film o va uppe hela natten så jag kommer skriva mer inlägg under natten ,,, Take Care

Kommentarer
Postat av: HUSSEIN ABDALLAH

DIN LILLA BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG JA KOMMER SLÅ SÖNDER DIG VADÅ FEST JA SA ATT DU INTE FICK GÅ UT...



O HÖRDE ATT DU VA FULL JA KOMMER SLÅ DIG AHMED VÄNTA BARA :@

2009-11-23 @ 04:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0